Do 16-členného tímu hľadáme marketing manažéra/manažérku projektu Night of Chances s minimálne ročnou praxou.
Night of Chances je už 7 rokov najrenomovanejšie študentské kariérno-vzdelávacie podujatie organizované v Bratislave, Košiciach, Brne, Prahe, Londýne a Edinburghu s cieľom prepájať talentovaných vysokoškolských študentov nielen s atraktívnymi firmami, ale aj s kvalitnými organizáciami neziskového a verejného sektora. Podujatia sú zamerané tematicky na biznis, IT technológie a strojárske oblasti, ročne sa ich zúčastní viac ako 2-tisíc študentov. Oproti klasickým job-fairom sú výnimočné účasťou CEOs partnerských firiem, bohatým obsahom postaveným na mnohých paralelne prebiehajúcich formátoch, ale aj tým, že sa konajú večer, účastníci si na ne kupujú vstupenky a partnermi sú výlučne organizácie, ktoré spĺňajú naše kritériá etiky podnikania. Ich cieľom je pomôcť zmene Slovenska vďaka formovaniu kariérneho rozhodovania vysokoškolákov doma aj v zahraničí.
Náplňou tvojej práce bude
- pripravovať kompletné online a offline kampane pre 6 podujatí ročne v Bratislave, Košiciach, Brne a Prahe (v prípade Londýna a Edinburghu pôjde o koordináciu s miestnymi tímami)
- zabezpečiť predaj 400-700 vstupeniek na jednotlivé podujatia
- nastavovať aj celkovú marketingovú komunikáciu zameranú na celoročný kontakt s našou cieľovou skupinou vysokoškolských študentov
- zabezpečovať pravidelnú komunikáciu cez Facebook, Instagram a email
- viesť a koordinovať spoluprácu s markeťáčkou Jankou, grafikmi, copywritermi, web vývojármi, kameramanmi, brigádnikmi a inými zanietenými spolupracovníkmi
- udržiavať a budovať networking a PR partnerstvá prevažne s médiami, školami a školskými organizáciami
Zisti teraz viac a prihlás sa čo najskôr, osobné pohovory prebiehajú 17. januára: https://www.profesia.sk/en/work/manageria/O3562124